عینک واقعیت مجازی VIRGLASS V3
نوشته شده توسط : تبلت فون

هدست واقعیت مجازی VIRGLASS V3 از جمله هدست‌های ارزان‌قیمت مبتنی بر پلت‌فرم گوگل کاربرد می‌باشد. ساز و کار این هدست VR هیچ تفاوتی با دیگر رقبای خود نداشته و همانند دیگر محصولات این رده قیمتی، از دو لنز 40 میلی‌متری چند لایه و یک محفظه قرار گیری گوشی تشکیل یافته است. محل اتصال هدست به سر کاربر نیز توسط فوم نرم پوشانده شده تا کاربر در استفاده‌های طولانی تجربه کاربری بهتری داشته باشد. یکی از نکات منفی طراحی این هدست، مربوط به درپوش محفظه گوشی می‌شود. این درپوش به خوبی نمی‌تواند صفحه‌نمایش گوشی را از نور محیط بپوشاند و همین مساله باعث می‌شود که عملکرد هدست در محیط‌های روشن تحت‌الشعاع نور محیط قرار گیرد. امکان تنظیم فاصله لنزها از یکدیگر و همچنین فاصله کانونی لنزها از صفحه‌نمایش گوشی از نکات مثبت طراحی این هدست محسوب می‌شوند. در مورد زاویه دید نیز باید یادآور شویم که زوایه دید لنزهای این هدست 102 درجه می‌باشد. ابعاد هدست نیز برابر با 19.4×11.7×12.7 سانتی‌متر می‌باشد.

هدست واقعیت مجازی ویرگلس وی 3 با دارا بودن ریموت گیم پد بلوتوثی، کاربر را قادر می‌سازد که بتواند کنترل بهتری هم روی گوشی خود و هم روی تجربه واقعیت مجازی‌اش داشته باشد. با استفاده از این گیم پد می‌توان از بازی‌های واقعیت مجازی توسعه داده شده روی هر سه سیستم‌عامل اندروید، iOS و ویندوز فون لذت بیشتری برد. همچنین در تماشای ویدیوها نیز که بدون داشتن ریموت، هیچ کنترلی نمی‌توان روی ویدیوی در حال پخش داشت، این ریموت می‌تواند کارساز باشد. به یاد داشته باشید که در دنیای واقعیت مجازی هدست‌های ارزان‌قیمت، مهم‌ترین بخش تاثیر گذار در تجربه کاربری‌تان بخش نرم‌افزاری می‌باشد. به همین دلیل برای داشتن یک تجربه کاربری لذت‌بخش سعی بر این داشته باشید که از بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های واقعیت مجازی استفاده کنید.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی ارزان قیمت





:: برچسب‌ها: قیمت عینک های واقعیت مجازی , خرید عینک های واقعیت مجازی , عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی , هدست , عینک واقعیت مجازی VIRGLASS V3 , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: